2024 olarak bu yazıyı güncelliyorum. 2024 motosiklet noter devir ücreti 1.489 TL olmuştur. 


2024 Motosiklet ve Diğer Motorlu Taşıtlar İçin Noter Devir İşlem Ücreti


50 cc motosiklet noter devir ücreti 2024 güncel ücreti. 


İşte 2024 Motosiklet ve araba devir işlemi için noter ücreti: an itibariyle 1.489 TL olmuştur. Her türlü motorlu taşıtlar için devir ücreti aynı. 



Ayrıca Bakmak İsterseniz: En İyi 50cc Motor Tavsiyeleri


Motosiklet noter ücreti, 50 cc motor noter devir ücreti,fiyatı

Yani 50 cc motosiklette alsanız, arabada alsanız hiç fark etmeksizin 1.489 TL ödemek zorundasınız. Başka bir ücret ödemesi çıkmıyor. 


Ayrıca bakmak isterseniz: 50 cc motosiklet muayeneye girer mi?


Noter ücretini, taşıtı satın alan kişi ödüyor.


Ama plaka değişimi istersenizde aynı ücret çıkıyor.


2024 Motosiklet noter devir işlem fiyatı: 1.489 TL.

2024 Araba noter devir işlem fiyatı: 1.489 TL.

2024 Herhangi bir motorlu taşıt için devir işlem fiyatı: 1489 TL



Noterde yapacağınız diğer işlemlerin ücretini bilmiyorum. Bu benim 2024 yılının başında ki tecrübemdir. 


2024 yılının motosiklet noterdeki devir işlem ücreti bu maalesef. Veznede bekleyen adama motosikletin noter işlem ücreti daha az olması gerektiğini söyledim. Ancak bütün motorlu taşıtların noter devir ücretinin aynı olduğunu söyledi. 


Plaka değiştirsenizde değiştirmesenizde aynı fiyatı ödüyorsunuz.

38 Yorumlar

- Üye Olmadan Anonim Yorum Yapabilirsiniz
- Google Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz
- Lütfen Yorumlara Link Bırakmayın

  1. Bu vermiş olduğun bilgiler için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Vermiş olduğun bu bilgi için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. 10 bin liralık motorda ayni fiyat 1 milyonluk araçda aynı fiyat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. En azından motosiklet için fiyat farklı olması gerekiyor. Sanırım eskiden motorsiklet noter devir ücreti arabalara göre daha uygundu.

      Sil
  4. 100 luk cc motoru üstüme almak için ne kadar gidiyor herşeyinle birliktemi

    YanıtlaSil
  5. 50 cc motor için 0 aldim ilk üzerime geçirme ne kadar

    YanıtlaSil
  6. Ben bugün 50cc motor için ruhsat ücreti 715 tl ödedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pazartesi mator alacağım50ccsıfır ruhsata ve pilakaya ne kadar gudiyor

      Sil
    2. Ruhsata 1489 Tl ödeyeceksin. Plaka sıfır çıkacağı için ne kadar ücret çıkar bilmiyorum. Ama noterde motoru üstüne alırken bu parayı ödersin. Ruhsatı hemen şipşak veriyorlar.

      Sil
    3. 2.elde noter satışı 1489 TL falan o civarlar 2024 yılı itibariyle

      Sil
  7. Satan mı alan kişimi öder ücreti

    YanıtlaSil
  8. Elektrikli motor alicam plakalı devir işlemi ne kadar tutar aynı plaka kalmak sartiyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten bas bas bagiriliyo degisen bisey yok yani sifir bi arac alirsan farki 110tl az odersin

      Sil
  9. teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  10. Bizde elektirikli var onlardami ayni fiyat acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elektirikli için noter gerekiyor mu? Ruhsat varsa aynı fiyattır.

      Sil
  11. Motorumu hususiden ticariye çevirmek istiyorum bunun ücreti ne kadardır ruhsat sahibi ismi değişmeyecek

    YanıtlaSil
  12. bu ne adaletsizlik en azında 50 cc lerde uyguın bir fiaat olabilirdi.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar 50 cc hususi motorumu ticari olarak geçirmem için güncel fiyat ne kadar acaba ???

    YanıtlaSil
  14. 125 cc icin noter ujreti nekadar hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 125 cc içinde motosiklet noter devir ücreti aynı hocam. Cc farketmiyor bütün motorlu taşıtlar için aynı ödeme çıkıyor.

      Sil
  15. 150ccbajaj boxer devir ücreti ne kadar olur hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç farketmez bütün motosikletlerin noter devir ücreti aynı. Ne düşük ne çok. Araba noter işlem ücretide aynı.

      Sil
    2. plaka bastırırken ayrı para veriliyor mu

      Sil
  16. Evet ayrı para ödüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  17. Sıfır motor noter ücreti de aynı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sıfır motor noter ücretide aynı.

      Sil
  18. Fakirlerin sırtına binmeyi çok seven bi devletimiz var

    YanıtlaSil
  19. Yarın ikinci el 50 cc motor devri alacam kısmetse 1489 tl mi ödemem gerekecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Eğer plaka değiştirmezsen başka ödeme çıkmıyor.

      Sil
  20. 250 lik sepetli motor devir ücreti ve sigortası ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satış noter ücreti aynı ancak sigorta değişkenlik gösterir.

      Sil
  21. Selamünaleyküm ben 125'lik alacağım dostum kaç para çıkar 2021 model

    YanıtlaSil
  22. 220vat elektrikli motor noter ücreti

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

- Üye Olmadan Anonim Yorum Yapabilirsiniz
- Google Hesabınızla Yorum Yapabilirsiniz
- Lütfen Yorumlara Link Bırakmayın